První fakt který si musíte uvědomit je, že pyramida je nejefektivnější systém řízení na světě, který se používá naprosto všude. Ještě jsem neviděl firmu, kde je 1 zaměstnanec a 10 ředitelů. Také jsem neviděl školu, kde je 1 žák, 20 učitelů a 50 zástupců ředitelů a 400 ředitelů. Neviděl jsem armádu, kde je 1 voják, 40 kapitánů a 1000 generálů.
Naprosto vždy je nějaký majitel (ředitel), následně nějaké vedení či TOP management, střední management a pak nějací dělníci či zaměstnanci.
Podstatné je ale to, že uklízečka většinou nemá větší plat než ředitel. Žák většinou nediktuje učitelům a ředitelovi, co má dělat.
V síťovém marketingu ale uživatel může vydělávat více, než i dalších 5 lidí, kteří jsou v řadě nad ním. Záleží totiž, jak je uživatel aktivní a jak si postaví svou strukturu. Síťový marketing je plnohodnotná forma podnikání, kterým se zabývají i na vysokých školách apod.
V 90. letech zde byla řada zlých lidí, kteří chtěli zneužít síťového marketingu a vymysleli podvodné systémy (letadla), kde lidé platili desetitisícové vstupy a nedostali za to v podstatě žádnou protihodnotu anebo věc, která měla hodnotu několika desítek korun. Peníze se pouze přerozdělovali za nábor nových lidí. Dnes ještě existuje pár hloupostí jako jsou např: Posílání peněz v obálkách za dopis, který máte prodávat dál. Ano toto jsou hlouposti, ale inteligentní člověk snadno dokáže odlišit hloupost od kvalitního síťového marketingu.
Spouta lidí se spálilo a nyní hází vše do jednoho pytle ale to je omyl !!!
V síťovém marketingu je vstup zdarma anebo takový, abyste za to dostali zboží té hodnoty. Odměny (provize) se rozdělují až za koupený produkt anebo službu.
Systém není podmíněn náborem nových členů. Systém bude užitečný i uživateli, který nikoho nebude přivádet a registrovat. Např: U nás může uživatel využít nějaký propagační set, aby propagoval svou nabídku anebo stránku anebo může využít parfém za super levnou cenu apod.
Firmy tak neutrácejí zbytečně za reklamu v televizi a další, kde nemají jistotu, že si jejich produkt vůbec někdo koupí.
Ty samé peníze, které by normálně vyhodili z okna raději rozdělí uživatelům, kteří jim vytvořili zákazníky.
Stejně musíte jíst, pít, oblékat se, používáte mnoho výrobků a služeb. Je jen na Vás, jestli si za to necháte platit anebo to budete dělat zdarma.